• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 665
Mottagna reaktioner
2 122
Poäng
1 367
Jag hade ett liknande alias tidigare men haft strul med inloggning och inte kommenterat på länge. Har följt dig här i forumet och vill gratulera! Så bra jobbat!
Jag har två betalningar kvar, sedan ett år kvar med skuldsanering/betalanmärkning, men är så nära ett stort delmål! Livet kommer mycket snart kännas lättare.
Kämpa på alla andra!
Stort tack!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anmärkningen

V.I.P
Poäng: 247
Blev medlem
28 Oktober 2016
Meddelanden
424
Mottagna reaktioner
82
Poäng
247
Hej testar att försöka få svar på min fråga igen. Vad ska man vara beredd på efter avslut av sanering ? Vad kan företagen försöka sig på efter avslutat sanering och vad ska man göra då ? Mvh
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 942
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Hej testar att försöka få svar på min fråga igen. Vad ska man vara beredd på efter avslut av sanering ? Vad kan företagen försöka sig på efter avslutat sanering och vad ska man göra då ? Mvh

Som regel händer inget. Det kan hända att någon begär verkställighet av skulder som ska vara avskrivna, det är sällsynt, ring sökande så brukar det lösa sig, alternativt invända hos kronofogden
 

hoppfull2021

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
6 Januari 2021
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
520
Poäng
577
Har ju lyckats tappat bort min betalplan, ironiskt nog har jag förmodligen lagt den på ett särskilt ställe just för att jag ska ha koll på den, suck.

Hursomhelst, juni är ju betalfri, men är det inbetalningen i slutet på juni det gäller eller nu i slutet på maj?
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 713
Mottagna reaktioner
1 717
Poäng
1 177
Har ju lyckats tappat bort min betalplan, ironiskt nog har jag förmodligen lagt den på ett särskilt ställe just för att jag ska ha koll på den, suck.

Hursomhelst, juni är ju betalfri, men är det inbetalningen i slutet på juni det gäller eller nu i slutet på maj?
Juni :)
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Har ju lyckats tappat bort min betalplan, ironiskt nog har jag förmodligen lagt den på ett särskilt ställe just för att jag ska ha koll på den, suck.

Hursomhelst, juni är ju betalfri, men är det inbetalningen i slutet på juni det gäller eller nu i slutet på maj?
Juni
 

Mats108

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
11 Juli 2017
Meddelanden
361
Mottagna reaktioner
462
Poäng
517
15 inbetalningar till sen är det klart , Dec 2023 tiden har gått fort och allt fortlöper efter plan, gjort två st omprövningar pga ökad och minskad inkomst och en nu en under utredning då min sambo är långtidssjukskriven. Känner att jag alltid blivit bra bemött av alla jag pratat med på kfm.
 

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 665
Mottagna reaktioner
2 122
Poäng
1 367
15 inbetalningar till sen är det klart , Dec 2023 tiden har gått fort och allt fortlöper efter plan, gjort två st omprövningar pga ökad och minskad inkomst och en nu en under utredning då min sambo är långtidssjukskriven. Känner att jag alltid blivit bra bemött av alla jag pratat med på kfm.
Bra jobbat!
Kämpa på de sista 15 betalningarna. Tiden går fort!
 

Mats108

V.I.P
Poäng: 517
Blev medlem
11 Juli 2017
Meddelanden
361
Mottagna reaktioner
462
Poäng
517
Ni med pågående skuldsanering.

Hur har de gått under åren med deklaration, har ni fått något tillbaka?

har sett att vissa regristerar ränta hur fungerar det praktiskt taget?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp